søndag 13. desember 2015

Uke 50

Trykking av dør


Denne uka har jeg tatt bilder av dører som jeg ønsker å trykke. Jeg har to forskjellige dører, og har ikke helt bestemt meg enda for hvilket jeg skal trykke. 




Denne inngangen og døra synes jeg var ganske pen og enkel. Den er symmetrisk med tanke på to vinduer og to blomster på hver sin side. Men selv om døra er pen og enkel, er det likevel noen linjer som gjør bildet litt mer levende. Linjen på asfalten, linjene helt i toppen av bildet og linjene fra vannborene er kontraster til den enkle døra.




Mens på dette bildet derimot er døra ganske brutal og ikke så pen. Det er ganske rotete, litt maling som har falmet her og der og en litt skjev trapp. Men det er akkurat dette som gjør bildet spennende og interessant. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar