tirsdag 22. mars 2016

Ukas bilde

Lys, skygge og skyer 


De siste ukene har temaene til ukens bilder vært lys, skygge og skyer. Dette har vært spennende, med tanke på at vi ser disse tre temaene hver dag. Jeg pleier sjeldent å gå rundt og tenke på verken lyset eller skygger, men nå som dette har vært temaet har jeg også begynt å legge merke til det. Det har vært både morsomt og rart å se hvor sentrale disse temaene er i hverdagen. 

Lys:

f/2
1/40 sek
ISO-50


Dette bildet tok jeg i Oslo. Jeg synes det er veldig kult, for man ser hvordan lyset fører vei.

Skygger:


f/2
1/250 sek
ISO-50


f/2
1/800 sek
ISO-50


Disse to bildene har jeg tatt mens jeg har vært ute og gått en tur. Jeg synes det er morsomt å se på hvordan trærne kan lage "kunstneriske" uttrykk. 

Skyer:

f/2
1/50 sek
ISO-64

Dette bildet tok jeg en kveld det var en fin og fargerik solnedgang. Jeg elsker rosa skyer, så derfor valgte jeg dette bildet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar